درمان‌های زیبایی و قطعی برای از بین بردن خط خنده در دو هفته

خط‌های دور لب سال به سال بیشتر می‌شوند و خیلی از ما همیشه در حال جنگیدن با آنها هستیم. خیلی وقت‌ها نمی‌توانیم آنها را با روش‌های طبیعی درمان کنیم. باز جای خوشحالی دارد که این خطوط برای سلامتی ما خطری ندارند! به همین دلیل، شاید بتوانیم با آنها کنار بیاییم.

در حال حاضر، روش‌های زیبایی زیادی برای از بین بردن چروک‌های صورت باب شده است که ممکن است برای سلامتی ضرر داشته باشند. مثلا پر کردن حفره‌های پوستی، تزریق بوتاکس، microneedling Peels و لیزر پوست برای بازسازی آن از این دسته روش‌ها هستند.

بعضی از این روش‌ها، تأثیرات دائمی و اساسی روی پوست می‌گذارند؛ اما خطراتی را نیز به همراه می‌آورند؛ برای مثال: آسیب به عصب‌های صورت، عفونت، زخم ، جراحت و درد از جمله خطرات عمل‌های زیبایی محسوب می‌شوند. بنابراین، بهتر است از  این عمل‌های دوری کنید و چین و چروک‌های صورت‌تان را به حال خودشان بگذارید.

به هر حال، کسانی که روی ظاهر و زیبایی خود حساس هستند، نمی‌توانند خطوط و چروک‌های اطراف دهان خود را تحمل کنند.  پیروی از روش‌هایی که در اینجا گفته می‌شود، می‌توانند به آنها کمک کنند تا چروک‌های پوست‌شان را از بین ببرند.

۱. بوتاکس: در این روش، حفره‌ها و خطوط پوست با آمپول پر می‌شوند. این آمپول حاوی ماده‌ای به نام« neurotoxin» است که به آن سم بوتولیسم گفته می‌شود.

این تزریقات برای زیبایی انجام می‌شوند. زمانی که بوتاکس می‌کنید، این سم را به نقاطی که چروک دارند، تزریق می‌شود. با این کار ماهیچه‌های صورت به‌طور موقت، ضعیف یا فلج می‌شوند. در عوض، صورت استراحت می‌کند و خطوط و چین و چروک‌های آن کمتر می‌شوند.

۲. پر کردن پوست: در این روش، تزریقاتی در زیر پوست صورت می‌گیرد تا چروک‌های صورت کمتر و پوست بازسازی شود. با ورم صورت و انجام تزریقات زیرپوستی، چروک‌ها کمتر دیده می شوند.

۳. عمل جراحی: یک عمل جراحی به نام Subcision وجود دارد که با انجام دادن آن، چروک‌های صورت به‌طور چشمگیری کاهش می‌یابد. در این عمل جراحی، چروک‌های صورت با موادی پر می‌شوند.

۴. درمان بازسازی پوست: این روش درمانی، لایه‌های آسیب‌دیده پوست را با ظرافت و دقت زیادی برمی‌دارد و سلول‌های جدید پوستی را پرورش می‌دهد تا پوست، سلامتی، طراوت و جوانی خود را به دست آورد.